Spring naar content

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Wat zijn jullie openingstijden?

Maandag t/m donderdag: 10.00 – 23.00 uur
Vrijdag & Zaterdag: 10.00 – 00.00 uur
Zondag: 10.00 – 23.00 uur

Wat is jullie adres?

BAAI Breda ligt net buiten het centrum en is gelegen aan de Markkade 1AB, 4815HJ te Breda.

Waar kan ik het beste parkeren?

BAAI is het beste te bereiken op de fiets. We hebben een grote BAAIk parking waar je jouw fiets kan stallen tijdens jouw bezoek aan BAAI.

Met de auto is BAAI ook goed te bereiken en is er voldoende (betaalde) parkeergelegenheid. Parkeergarage de Prins ligt op 5 minuten lopen van BAAI.

Ook is het mogelijk om te parkeren bij STRND Binnen,  ons zusterbedrijf aan de Slingerweg 76, 4814 AZ. Deze parkeergelegenheid ligt op een kleine 10 minuutjes lopen van BAAI.

Waar vind ik jullie menukaart?

Benieuwd naar onze menukaart? Klik hier.

Hoe kan ik bij jullie betalen? 

BAAI is een Pin-only locatie. Op locatie kan er enkel per pin betaald worden.

Arrangementen dienen uiterlijk één week op voorhand van het uitje betaald te worden. Dit kan via de betaallink in de bevestigingsmail of per overschrijving via iDeal onder vermelding van het factuurnummer.

Tot wanneer kan ik de reservering wijzigen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets gewijzigd moet worden in jullie reservering. Dit is geen enkel probleem. Je kan je reservering tot een week van te voren nog aanpassen. Stuur de wijziging door per mail en wij zullen er alles aan doen om deze wijzigingen door te voeren.

Hierbij kan je denken aan het wijzigen van het aantal personen of het doorgeven van dieetwensen. Deze factoren dienen uiterlijk 1 week voordien bij ons bekend te zijn.

We weten niet precies met hoeveel deelnemers we zijn. Is dit een probleem?

We begrijpen dat het definitieve aantal personen altijd nog kan wijzigingen na het maken van een boeking.

Vermindering van het aantal deelnemers binnen een marge van 10% kunnen uiterlijk tot 1 week voor de datum van het uitje kosteloos schriftelijk worden doorgegeven. Let daarbij wel op het aangegeven minimum aantal personen dat we rekenen.

Kan er rekening worden gehouden met mijn dieetwensen/allergieën?

Dit is geen enkel probleem! Wij houden graag rekening met jouw dieet of allergie. Geef dit ons uiterlijk één week voordien aan, zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Kan ik kosteloos annuleren?

Wanneer je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen via de mail is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren.

Indien je er toch voor kiest om je reservering te annuleren, zijn we genoodzaakt om hier annuleringskosten voor in rekening te brengen. We willen je hiervoor graag doorverwijzen naar onze algemene voorwaarden.

Waar kan ik meer informatie vinden over Bootje Varen? 

Bootje Varen Breda en BAAI Breda zijn beiden onderdeel van Groepsuitjes Breda. Voor de meest gestelde vragen pagina over bootje varen, verwijzen we je graag door naar de website.

Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op. We staan graag voor je klaar.